ביטוח לאומי תאונות עבודה

תקציר

אם נפגעתם כתוצאה מתאונת עבודה, המוסד לביטוח לאומי הוא הכתובת אליה עליכם לפנות על מנת לקבל פיצוי. נפגעי תאונות עבודה זכאים לפיצויים על אובדן שכר או הכנסה בעקבות אובדן כושר עבודה בעקבות ארוע התאונה.

כמו כן, נפגעי תאונות עבודה זכאים לטיפול רפואי על חשבון ביטוח לאומי ואף יכולים לקבל קצבאות ומענקים אם תאונת העבודה גרמה להם לנכות – בהתאם להחלטה של ועדה רפואית הקובעת את אחוזי הנכות.  במקרים בהם נפגעי תאונות עבודה נפטרים בעקבות הפגיעה, בני המשפחה שהיו תלויים בנפגע, יקבלו מענק או קצבה.

עובדים שכירים ועובדים עצמאיים הרשומים במוסד לביטוח לאומי מבוטחים על ידי המוסד לביטוח לאומי וזכאים לזכויות הנ”ל. תאונת עבודה היא תאונה שמתרחשת במהלך העבודה ועקב העבודה אצל מעביד או מטעמו וכן בדרך אל או מהעבודה, בעובד עצמאי תוך כדי עיסוקו במשלח ידו ועקב עיסוקו במשלח ידו.

הגשת בקשה לפיצויים מביטוח לאומי

ההתמודדות עם גוף ממשלתי ובירוקרטי כמו המוסד לביטוח לאומי, יכולה להיות מסובכת ולעיתים אף מתסכלת, והגשת תביעה למוסד לביטוח לאומי בעקבות תאונות עבודה, באופן עצמאי, עלולה לפגום באופן משמעותי בסיכויים שלכם לקבל פיצוי.

הפקידים במוסד לביטוח לאומי מתמודדים עם כמות אדירה של פניות וקיים סיכוי גבוה שהתביעה שלכם תיפול בין הכסאות. מעבר לכך, במסגרת הגשת הבקשה לתשלומים בגין תאונות עבודה, יהיה עליכם לעמוד בפני ועדה רפואית ופקידי המוסד לביטוח לאומי לא יעזרו לכם להתכונן לשלב משמעותי והרה גורל זה.

ייצוג משפטי הולם מול ביטוח לאומי

המומחיות של משרד עורכי הדין טירן – פז ושות’ הינה ביצוג תובעים בתביעות מול המוסד לביטוח לאומי בגין תאונות עבודה. על מנת שנוכל לטפל בתביעתך יש לקיים פגישה, מוקדם ככל הניתן, בסמוך לארוע ולפני הפניה למוסד לביטוח לאומי, שבמהלכה נבחן את העובדות ואת חומרת הפגיעה.

משרדנו מלווה את הנפגע לאורך כל הליך התביעה ומסייע לנפגע בהגשת הטפסים לתביעה, בהכנה לועדות רפואיות ובאסוף את המסמכים הרלוונטיים. משרדנו עומד בקשר עם רופאים מומחים, מהשורה הראשונה, לצורך מתן חוות דעת. צרו קשר עכשיו על מנת לקבוע פגישת ייעוץ ללא תשלום.

תגיות: ביטוח לאומי תאונות עבודה, עורך דין תאונות עבודה, תביעות נגד ביטוח לאומי, תביעה ביטוח לאומי, תביעה תאונת עבודה, תאונת דרכים עבודה

 
 

 

שתפו את המאמר
מאמרים אחרונים
תקציר
טירן-פז ושות'
טירן-פז ושות'

משרד עורכי דין

לייעוץ ללא עלות >>
לשאלות בווצאפ